Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

"THIS IS THE END"

Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες,

Ένιωσα την ανάγκη να σας ενημερώσω για τη μη συμμετοχή της ομάδας μας στις επερχόμενες εκλογές και συνάμα ν’ «αποκαλύψω» μερικές λεπτομέρειες για το μικρό της ταξίδι. Η αλήθεια είναι ότι η ομάδα δεν υπάρχει πια, δυστυχώς. Το κατεστημένο της Πάρνηθας κέρδισε την μάχη, μια μάχη που ξεκινήσαμε να δίνουμε πολλοί και στο τέλος μείναμε λίγοι, μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Η μονάδα ή η μικρή ομάδα δεν έχει νόημα και σκοπό να πολεμά μόνη της. Είναι θέμα χρόνου να νικηθεί, ειδικά όταν βάλλεται από ολόκληρες οργανωμένες κομματικές ομάδες. Οι ομάδες αυτές έχουν έμπειρους αρχηγούς που έχουν «φοβερές» ικανότητες να «υπνωτίζουν» τις μάζες και να τις καθοδηγούν εκεί όπου ακριβώς θέλουν!!! Θα τολμούσα να παραδεχτώ ότι έχουν περίτεχνες ικανότητες και ίσως γι’ αυτό βρίσκονται και πάντα σε θέση ισχύος. Οι περισσότεροι πολλά λένε, αλλά λίγα κάνουν.

Όλοι ξεκινήσαμε ενθουσιασμένοι
 για μια νέα αρχή και όταν έφτασε η στιγμή που έπρεπε να αφήσουμε τα λόγια και να περάσουμε στις πράξεις ήρθε η στιγμή της μαζικής αποχώρησης....Αν συνδυάσει κανείς και το γεγονός ότι πολλοί από μας «λατρεύουν» τις φήμες και την διάδοση όποιου κουτσομπολιού φτάσει στ' αυτί τους, χωρίς να μπουν καν στην διαδικασία να αναρωτηθούν κατά πόσο είναι αληθινό που μεταφέρουν, ήταν θέμα 24ωρου να διαλυθεί η ομάδα!

Πίστευα πραγματικά ότι ο κόσμος έχει κουραστεί να υποτιμούν την νοημοσύνη του και θα αρχίσει πια να μιλάει ένας-ένας. Πόσοι από εσάς και αν δεν με πιάσατε κατ' ιδίαν να μου εκδηλώσετε τον θαυμασμό σας για την πρωτοβουλία μου; Πολλοί!.. και πόσοι από εσάς όταν ακούσατε ένα από τα αβάσιμα κουτσομπολιά, που διαδόθηκαν εσκεμμένα για το πρόσωπο μου, το αντικρούσατε; Διαφωνήσατε; Σχεδόν κανείς!!!

Θα μπορούσα να δεχτώ κάποια από τις «προσκλήσεις» που έλαβα σχεδόν απ’ όλες τις κομματικές παρατάξεις, αλλά, έχοντας πλήρη επίγνωση των πράξεων μου, αποφάσισα να μην συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία και παρακάτω θα σας εξηγήσω τους λόγους αυτής μου της απόφασης.

1)Ξεκινήσαμε μια ομάδα 30-40 ατόμων που διαφωνούσαμε με τα όσα συνέβαιναν στο εργασιακό χώρο και 5 άτομα από αυτούς επέμεναν να κατεβάσουμε ψηφοδέλτιο (και μάλιστα επέμεναν να απαιτήσουμε και πρόωρες εκλογές). Έτσι λοιπόν είχαμε ένα ψηφοδέλτιο με 15 συμμετέχοντες. Στην μέση της πορείας μας είχαμε καταφέρει να έχουμε πάνω από 150 άτομα υποστηρικτές και ανάλογη εκδήλωση ενδιαφέροντος είχε και το ψηφοδέλτιό μας. Στην έναρξη της προεκλογικής περιόδου οι πρώτοι που αποχώρησαν και επέστρεψαν στις κομματικές τους παρατάξεις, ήταν οι «φανατικοί» της ομάδας (αυτοί που ήθελαν τις πρόωρες εκλογές δηλαδή). Την τελευταία ημέρα κατάθεσης ψηφοδελτίων είχαμε μείνει κυριολεκτικά «τρεις και κούκος»!!! Άρα δεν θα μπορούσαμε να πάμε μόνοι μας, θα έπρεπε να πάμε με μια από τις άλλες παρατάξεις.

2) Θα έπρεπε να ακολουθήσουμε πλέον σαν μονάδες, μια οποιαδήποτε παράταξη από αυτές που μας κάλεσαν υποστηρίζοντας τα δικά τους θέλω και την δική τους στρατηγική, όπου σε ελάχιστα αλλά σημαντικά για εμάς ζητήματα, μας έβρισκαν αντίθετους.

3) Αν κατεβαίναμε μόνοι μας θα μας χρέωναν τον τίτλο «εργοδοτικοί», ενώ αν πηγαίναμε σε κομματική παράταξη θα ήταν οξύμωρο μετά την σκληρή τοποθέτηση και θέση μας γι' αυτές. Οπότε η πιο αξιοπρεπής λύση για εμάς ήταν ν’ αποχωρήσουμε από την εκλογική διαδικασία και να χαρίσουμε την έδρα που θα μας έδιναν οι υποστηρικτές μας. Για έναν συνδικαλιστή είναι «τρέλα» μια τέτοια απόφαση και δεν έχει λογική. Για μένα προσωπικά και για την ομάδα μας όμως, λέγεται απόδειξη των λεγόμενων μου και διατήρηση της αξιοπρέπειας και των πιστεύω μου. Δεν πάω για την δόξα αλλά για την αλλαγή. Απ’ φαίνεται όμως η αλλαγή θέλει χρόνο και υπομονή.

Αποφάσισα να εκτεθώ προσωπικά όλο αυτόν τον καιρό παίρνοντας κουράγιο από τους φίλους που θα εμφανίζονταν επώνυμα λίγες ημέρες πριν τις εκλογές. Όταν αυτοί αποφάσισαν να μην εκτεθούν ποτέ επώνυμα τότε και εγώ αποφάσισα να αποσυρθώ. Είμαι γυναίκα και δεν αρνήθηκα ποτέ τον ρόλο μου, ούτε είχα ποτέ τα στοιχεία του φεμινισμού στην ζωή μου. Περπάτησα στον δρόμο που χάραξε η ανδροκρατούμενη συνδικαλιστική κοινωνία στην Πάρνηθα, οπού όσο δυνατή και να ήμουν, δεν μπόρεσα να τη διασχίσω μόνη μου. Γιατί πολύ απλά δεν ήθελα!

Θέλω τέλος να απευθυνθώ στους υποστηρικτές μου...

Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου, για την πίστη σας προς το πρόσωπο μου και σας ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη, αν πιστεύετε ότι σας απογοήτευσα με την απόφαση μου αυτή. Πιστέψτε με όμως έτσι έπρεπε να γίνει...ξέρω ότι πολλοί από εσάς δεν θέλετε να ψηφίσετε καν. Κάτι τέτοιο αυτό όμως θα είναι μεγάλο λάθος!! Πρέπει να συμμετέχετε όλοι και με την ψήφο σας να δηλώσετε την έναρξη της αλλαγής στην Πάρνηθα. Όπως βασιστήκατε πάνω μου όλον αυτόν τον καιρό, έτσι βασίζομαι και εγώ πάνω σας ότι θα δώσετε το σύνθημα της έναρξης μιας νέας εποχής στην Πάρνηθα.

Θα κάνω την έκπληξη και θα στηρίξω επώνυμα μια κομματική παράταξη. Την ΠΑΣΚΕ!!! Και θα επιχειρηματολογήσω σε αυτό. 1) Είναι η μοναδική παράταξη που με σεβάστηκε ως προσωπικότητα και ως ομάδα, 2)Απέδειξε ότι κάνει μια νέα αρχή "κόβοντας" οποιονδήποτε δεσμό με προβληματικά μέλη της, 3)Συντονιστής της είναι ένα νέο και δροσερό άτομο, ο Παναγιώτης Πραβητιανός, που δείχνει να έχει μεγάλη όρεξη για την αλλαγή και όλον αυτόν τον καιρό παλεύει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, 4) Αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία ο αγαπημένος μας συνάδελφος Μπότσαρης τον οποίο καταλασπολόγησαν οι άλλες παρατάξεις όταν, στις προηγούμενες εκλογές είδαν ότι ίσως έπαιρνε και την αυτοδυναμία στο κλαδικό, πιπιλίζοντας μια καραμέλα εδώ και τόσα χρόνια.... 5) Είναι η μια παράταξη που δεν έχει τάξει σε κανέναν τίποτα, αλλά το μόνο που υπόσχεται είναι μια νέα αρχή, άρα και εμείς θα στηρίξουμε την νέα αύρα που ήρθε στο προσκήνιο.



http://athensregencyemployees.blogspot.com/

Facebook: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΖΙΝΟ ΠΑΡΝΗΘΑΣ (ομάδα)

Mε εκτίμηση

Δεληγιάννη Βαλεντίνα(...και λίγοι εναπομείναντες...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου